Fiba-seka etsii uusia pelaajia

Laji on salibandy ja joukkueen kotipaikka on Espoo. Joukkueeseen kuuluu 9 jäsentä ja kalenterissa on 0 tulevaa treeniä tai peliä.

Lauantaisin 15.30 Pohjois-Tapiolan koululla Tapiolassa, 662 m2 eli 83 % oikeasta kentästä. Naiset ja miehet ym., nuoret ja keski-ikäiset, tavikset ja aladivaritasoiset. Kiva porukka. Alku ja satunnaispelailu ilmaiseksi, vakiopelaajille 2 €/kerta. Maalivahdit aina ilmaiseksi. 1+5 v. 1+5. Fiba ry. Ota yhteyttä: kalle(piste)mikkola(miuku)iki(piste)fi

Pelataan siististi ja ystävällisesti, ei taklauksia tms. Useimmat ovat lähellä miesten 6. divarin tasoa.

Sepontien ja Louhentien risteyksessä. Sepontie 4, Espoo

Ilmoittautuminen ei tapahdu Nimenhuudossa, mutta voit silti vapaasti kirjautua tännekin jäseneksi siltä varalta, että tämäkin otettaisiin joskus käyttöön.

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 27 päivää sitten. Lisätietoja joukkueen kotisivulta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.